2017. május 17., szerda

Laminine Temák Tapasztalat!

ÉVA ŐSZINTE LEVELE A LAMININE-NAL KAPCSOLATBAN.


ARRA GONDOLTAM, HOGY AKÁR TE, VAGY VALAMELYIK ISMERŐSÖD IS LEHET HASONLÓ HELYZETBEN, MINT ÉVA.

Lehet, hogy számodra is ismerősek ezek a problémák, ezért olvasd el Éva levelét, amiben leírja, hogy miért kezdte el „újra” a Laminine szedését!
A levelét, beleegyezésével teljes egészében közlöm, mert így lesz minden érthető benne:

Kedves Feri!
Megkaptam a mai levelet, amit rögtön 2x elolvastam, megnéztem, meghallgattam.
Mit is mondhatnék, fantasztikus vagy! Ekkora elkötelezettséget, segítőkészséget, elszántságot a csoporton belüli emberekkel való törődést még életemben nem tapasztaltam.
Köszönöm neked, hogy ilyen vagy, hogy vagy nekünk. Természetesen érdekel ez a csodálatos lehetőség amit a kezünkbe adsz. Bevallom neked, lassan ott tartottam, hogy felejtős listára teszem a céget, termékeivel együtt.
Semmi előrehaladási lehetőséget nem tapasztaltam. De a fénysugarat odaadtad a kezembe. Ismét írom, szeretnék élni a lehetőséggel.
Nem akarom rabolni idődet, de saját tapasztalatomat leírom.
Mivel számomra kicsit drága a termék, úgy döntöttem abbahagyom. Megtettem.
Most jön ami nagy meglepetést okozott és, ha gondolod megoszthatod tapasztalatomat.
Kb. egy hét után, hogy abbahagytam, komoly problémákat tapasztaltam magamon. Depis voltam azelőtt és most is az vagyok/lettem, viszont a Laminine szedése alatt sokkal jobban éreztem már magamat, persze akkor nem annyira tűnt fel.
Most, hogy abbahagytam, ismét kezelhetetlen lett a vérnyomásom, semmi nem volt jó számomra – mint régen, amikor szedtem a Laminine-t. Csak teltek a napok, a lakásból sem volt kedvem kimozdulni, semmi nem érdekelt. Rossz és megengedhetetlen gondolatokkal játszadoztam. Valahogy el is felejtettem, hogy szedtem a Laminine termékeket.
Aztán jött egy tiszta pillanat, kezembe vettem és újra elkezdtem szedni a Laminine-t és az Omega+++ -t. Ma van a 3-ik napja, és máris sokkal jobb lett minden.
A sötét felhők a magas vérnyomással távolodni kezdtek. Sokkal jobban érzem már magam.
Boldogan olvastam leveled. Igen ismét itt vagyok a csatasorban, de azt is tudom, hogy a terméket soha többet nem hagyhatom abba.
Ennyi a történetem, de ezt el kellett mondanom.
Még egyszer nagyon köszönöm a lehetőséget és most, itt jelentkezem az általad kínált lehetőségre.
További nagyon szép napot kívánok. 🙂
Éva



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése