2017. május 23., kedd

Gondolatok Laminine őssejtről 2. Az emberek hozzáállásáról az egészséghez.


Ahol csak járok mindenki. csak panaszkodik. A facebook oldalamon napról napra csak panaszkodnak. Nem tud aludni, hol itt fáj hol ott fáj.

  Nagyon sok a beteg ember tény és való.

 A Laminine az őssejt kapszulát már nagyon sok tapasztalat bebizonyitotta hogy működik. Számtalan eset van ami igazolja, hogy hatékony termékről van szó. De honnan tudnák meg az emberek, ha a szétküldött anyagot el se olvassák?

Minden nap szétküldök valami érdekeségget  és mit gondolsz ki jelez vissza?  Elárulom. Senki ! Hogy tetszik neki, vagy megosztaná hátha valaki az ő ismerőseiből szeretne meggyógyulni.  Nekem ez örök talány marad.

 Imádhatom én a gyönyörű  virágokat, vagy cuki állatokat, de még attól nem fogom magam jobban  érezni, mert csak pillanatnyilag tudom elfelejteni, a bajaimat.

Én úgy vagyok vele, hogy a betegségemre addig keresem a megoldást amig meg nem találom.  Meg is találtam a megoldást.

 A termék nem olcsó az igaz. De azt tartom, hogy a jót meg kell fizetni. És az olcsó a drága. Az őssejtet nem lehet úgy megvenni, hogy bemegyek a gyógyszertárba és kiválasztom az ajánlatok közül.  A terméket csak MLM keretén belül tudom megvenni.

Ebből következik a következő kérdés. Miért félnek az emberek az MLM- től? Ha nem tudom megenni  sehol? Akkor ott veszem meg. És ennyi! Akkor hol tudják e terméket máshogy eladni? Hát engem nem érdekel hogy jutok hozzá! Csak az fontos újra egészséges legyek.

 Nincs szándékomba senkit rábeszélni, hogy  tegyen valamit az egészségéért. Hogy fájdalom nélkül éljen.

Mindenkinek   szíve joga mit választ. Ez csak egy segitő kéz amit elfogad vagy nem !

  Mivel az egészség a legnagyobb kincs!  Ha az nincs semmid sincs!!!

 
Ha mégis érdekel valakit akkor itt megtalál minden fontos videót és leírást:


 
Üdvözlettel: Koppándiné Ilona


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése